Rubrik torka.

090814

Ja, nu kan jag skriva för nu mår jag lite bättre iaf från mitt illamående,
igår så åkte vi hem till mina föräldrar sen mötte vi Alexandra och åt kebab på daysis så jäkla gott,
en stor portion med massvis med vitlökssås så man luktade gott i munnen tro.
sen åkte vi till mammas jobb och överaskade henne i matsalen då hon satt och såg lite nere ut,
men vi kom med kevin och satte han i hennes famn och då lyste hon av lycka och glädjetårar kom, åh så vackert !
älskade mormor till mitt barn fiii vad jag älskar dig min underbara mamma,
nåväl så kom hennes jobbar väninnor och klappa han och skratta och sa att han var så fin och att mamma var så stolt.
underbart att höra ! =)
sen gick vi hem till oss, min mor hämtade ut min ögonsalva sen har jag fått mina papper hem,
hur som helst så bakade vi kladdkaka den blev god men inte så kladdig som det ska vara, men vi hade oboy istället för kakao som man bör ha i, men vi hade inte det hemma just då. =/
men anett kom förbi och vi mumsa på kaffe och kladdkakan med grädde, attans vi lyckas alltid med bakvärk helt otroligt =)


Idag ( 090815 )

dagen började som så att grabben skulle upp vid 06:30 attans tänkte jag,
men gick upp och gjorde välling till han, kändes som jag gick i sömnen,
efter det blev jag så för baskat illamående men fick i mig 4 mackor och sen somnade jag och kevin i soffan tills 09:30,
min man låg och sov men vaknade strax efter, kändes som man var bakis i magen, förjävligt rent ut sagt,
sen gick vi till Cubus i centrum och skulle köpa kläder till gubben för han fått present kortet,
han hittade ett par snygga shorts och tröja,
sen såg jag ett dunder pris på jeans och body till grabben men det står förhoppningsvis kvar tills nästa vecka,
måste färga håret köpa blöjor, mat och massa annat snabbt allt tar slut,
hur som helst så gick vi till bussen efter och jag sprang in på donken och köpte en cheesbörgare sen åkte vi till mina föräldrar för min mor skulle göra sin lasang som är så GUDOMLIGT god finns nog ingen godare lasang och köttbullar en hennes recept som jag kommer lägga beslag på snart. =)
åt hur mycket som helst och kaffe och bullar blev det efteråt, puh mätt ja..
sen åkte vi hem och kevin har varit så förbaskat jobbig i 2 timmar, han har varit DÖ trött och fått mat bytt blöja allting men kunde inte sova bara låg och gnällde och vände sig hela tiden,
istället för att suga på nappen gned han sina tänder på den, tror det kliar i tänderna och att han håller på att få mer,
men tillslut somnade han när jag stog vid sängen i 20 min och vaggade hans kropp.

Ville bara gå ut och röka, men vet ni, jag höll mig, duktiga mig, 3 cigg igår och 3 cigg idag,
det går framåt för mig känner jag. =)
nu mår jag lite illa, min mage är knasig idag så ska lägga mig och se på tv med älsklingen.

bilder kommer sen. Pussar och kramen från oss ! <3
3 dagar kvar <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback