Onsdag.

vi har fundering på att göra ett besök hos dig!

Först vill jag bara tacka alla godhjärtade och öppensinnade människor som läser och komenterar min blogg. Resten kan DRA ÅT HELVETE. Jag orkar inte vara trevlig mot idioter och diverse annat löst pack som tycks vara otrevliga på ren rutin längre, deal with it.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

nåväl idag vaknade min prins halv 7 och var i princip klar vaken och skulle ligga bredvid mig och jag matade honom samtidigt som jag halv sov, så slut !
ska till centrum och handla lite dels järntabletter tror jag har dåligt järnvärde därför jag är otroligt trött.
fick en hel IKEA påse med kläder igår i st 86 till kevin av hans faster, Tack Marika precis den storleken som han har. massa kramar från oss <3
måste vika in det i gardoroben, när gubben kommer hem ska vi bara mysa och ge fingret åt alla otrevliga drägg.
imorgon kommer alexandra då ska vi nog baka något smarrigt igen =) har änn inte ätit upp bullarna.

Jag fick en gratis vecka av gymmet tillsammans med en vän, jag är inte medlem längre men gymmade mycket förut så jag och alexandra ska börja träna på måndag och hela veckan. =) skönt, kanske ska bli medlem där igen. i love gym ! <3

Kramar från mig och kevin till dom som förstjänar att leva ni vet vilka <3
Marika » 2009-08-05 | 08:53:28

Kram till er och hoppas kläderna kommer till användning!! Låter som en bra ide!! Att peka finger åt drägg finns allt för många av den sorten ibland!! Stor kram och kram till Kevin och dig och gubben din!!

Jenny » 2009-08-05 | 09:18:39

Hej! Läser ofta din blogg! Tänkte bara fråga om du skulle kunna göra texten lite större för den är så liten att det är jobbigt att läsa. Tack på förhand :0)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback