Onsdag.♥

090826
Nedräkning. 15 dagar kvar .
Tatuering så fort som möjligt & det kommer bli så gudomligt fint med den design jag valt. =)
behöver inte betala så mycket andra betalar i en tatuerar studio som tur är.
åh längtar, det är nog bara det jag har på önskelistan och pengar .så jag kan unna både mig och kevin mer en vanligt.
idag vaknade lillgrabben 07:00 och jag ville inte gå upp för jag låg så bra i gubbens famn, så varmt och mysigt, men var tvungen, la ner kevin på golvet och sprang på toa och blä..
mer detaljerat blir det inte haha. =p
kevin ska ju bara busa hela tiden, det har inte får göra, gör han och skrattar sen,
när han äter så spottar han ut överallt och busar och pratar.
BUSUNGE !!
nu har han duschat efter att ha dregglat ner hela golvet och gnuggat in sig i det,
Alexandra kommer hit, sen ska vi vidare till ett hus.
Nya beck vill vi se, men ska testa om det går ladda ner den först annars drar vi på bio, samma sak med sommaren med göran, svårt att få tag i..

Melissa - Vincents Mamma » 2009-08-26 | 08:47:29
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

hare kommit en ny beck? va heter den?

Anonym » 2009-08-26 | 19:12:30

hej jag vill inte låta elak nu men jag ville bara säga att de kan va skadligt för banet om du tatuerar dig under graviliteten.. jag e själv i 6 månaden o när jag skulle tauera mig så sa dom att jag skulle vänta för barnets bästa så hör dig oom o se om de tämmer.. kram från en som läser din blogg:)

Wendela » 2009-08-27 | 19:09:08
URL: http://metrobloggen.se/wendela

måste bara kommentera den anonyma om tatuering:



" som gravid har man större infektionsrisk vilket kan leda till missfall.." Tattuera sig under graviditet får dom inte uppmana till, men de är helt upp till mamman vilka risker hon är villig att ta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback