Onsdag. ♥

090819
Tack tack :)
jag försöker tänka positivt att det inte blir några problem den här tiden,
1 månaden nästan andra bara men kevin tar all min tid så det har gott så snabbt,
Vad roligt vännen! Stort grattis till dig! det förstår jag men det kommer gå snabbt,
vilken vecka?? =D
Absolut, jag gör allt för min familj, dom är det bästa jag har och vi älskar varandra och släpper aldrig taget. =) det är jag glad för, så många som är ensamstående och det är trist! men jag är verkligen glad att vi håller ihop =)


Ja idag vaknade Grabben 07:39 men jag vaknade 07:00 och blev förvånad att det var så tyst,
var tvungen att gå och kolla till honom om han skulle slutat andas eller något,
men inte då, han låg och sov sött och djupt min lilla sötnos, så jag gick och la mig igen =)
när vi vakna var jag helt utvilad för vi somnade halv 9 igår jag och min man.
var hos tandläkaren igår och fixade klart min tand med rotfyllning åh så skönt att det är klart,
nu väntar dom andra två tänderna på att få bli klara.
ska inte göra så mycket idag, känner bara för att ta det lugnt, har hittat en tatuerare som ska tatuera mig snart =D
Kevin klänger på allt möjligt och han använder nästan aldrig napp längre bara någon gång ibland han föredrar att vara utan och "prata" (Jollra,göra ljud och säga bokstäver) Duktiga baby ! =)♥
har kanske hittat ett hemma jobb för tillfället att starta eget, får se hur bra det går =D

Kramar från oss !♥


Wendela » 2009-08-19 | 09:48:30
URL: http://metrobloggen.se/wendela

VARFÖR HAR DU INTE SAGT NÅGOT???



GRATTIS till bebis nummer 2!!

Jennie » 2009-10-06 | 21:58:59
URL: http://mackansflicka.blogg.se/

sööööta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback