oh i so happy.

vi håller en hämlighet som ingen kommer få veta på ett bra tag och jag älskar det !! =D
idag var vi och badade på stranden och kevin *simmade* hihi, han stötte också på en liten tjej på 10 mån med sin mamma,
dom spanade in varandra rätt så mycket och plaskade mot varandra, underbart gulligt. =)
Svärföräldrarna kom på fika efteråt och lekte lite med kevin osv.

Kevins gudmor är den ända som vet hämligheten hihi <3 henne kan man lita på fullt ut.
imorgon ska vi gymma dessutom och hem till mina föräldrar och ringa några samtal.

Kramar från oss =)
Anonym » 2009-08-09 | 20:15:51

hejsan...läser din blogg varje dag... jag älskar den.. du har en ursöt son måste jag säga.... jag längtar så tills jag får bli mamma...såg att du har en hemlis... e du gravid igen? :D jag undrar om du kan göra texten lite större för de e lite jobbigt när den e så lite.. om de går bra :D / molly

Sandra » 2009-08-09 | 22:21:32
URL: http://sandera.blogg.se/

Gumman är du gravid? :D <3 har du lyckats?

Madelene » 2009-10-12 | 11:57:43
URL: http://maddihz.blogg.se/

Jag gissar att det var här du fick reda på att du var gravid ? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback