Mys.♥

FreMys♥
Jag har gick till ica en sväng för att fylla på mitt kort för att kunna ringa hyresvärden efter 20:00,
Men klockan är efter det nu och gubben har somnat så vi får ringa imorgon,
akk mått så illa hela dagen,
men har iaf klarat av att umgås med min son, han är så snäll mot sin mamma. =)
jag äcklas av mat, en viss mat kan jag äta men attans vill spy när jag ser mat,
men tvingas äta ändå, äppelpajen gick ner ganska lätt men nu vill jag inte ha någonting blä..
svårt att äta såhär i början fast aptiten har ökats, knasigt det där.
GUMMAN jag håller tummarna för dig, att det ger resultat!! =D då går vi där samtidigt.
imorgon har vi bestämt att vi ska gå till ica köpa ägg så jag kan göra min älskade ugnspannkaka som jag varit sugen på ända sen i eftermiddags. =)
sen får vi se vad vi gör, men jag har varit yr 2 dagar i rad nu och tro mig kroppen vill bara lägga sig ner och aldrig mer gå upp medans hjärnan vill hålla igång, HM hur går det ihop. =/
jaja, jag älskar det här ovasätt och jag älskar min familj, tack för att ni gör mig till världens starkaste =)

ha en fortsatt trevlig fredag!
Kramar från oss !

Tack för kommentarerna! jag svarar aldeles strax vänner fortsätt skriv =D det glädjer en STORT ! =)
kramar !
Anonym » 2009-08-21 | 20:19:58
URL: http://.blogg.se/

Snällt skrivet, det hoppas jag med för längtar så :) skulle bli riktigt kul om vi gör det samtidigt :)

Anonym » 2009-08-21 | 21:44:47

Grattis

Johanna - Olivers mamma <3 » 2009-08-21 | 23:15:55
URL: http://grodanjohanna.blogg.se/

Usch för att må illa men det är minsann värt varenda kräkning :D Vi måste ses snart det var alldeles för länge sen :(

Pussar från oss <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback