my little baby <3

Tack för dom fina kommentarerna det gjorde verkligen mitt leende stort =) Vi är verkligen en lottad familj <3

igår kom alexandra över hit så gick vi och handla lite i centrum, haha frågade en tant om man måste ha kademumma i bullar som vi skratta åt efter och hon skrattade med oss, så den pinsamma tystnaden försvann. =)
vi åt på sibylla, där det satt en jävla idiotisk turk med hans två polare och kevin började gråta pga magen och den där ynka lilla fittan skrek * vart har du knappen någonstans* jag blev så arg så fan black out och skrek tillbaka att jag skulle sparka in hans ansikte när vi kom ut och avvrätta honom jävla svartskalle.. man säger inte så till en förälder med en liten bebis, säger det tur för honom att han inte kom ut.
väl hemma la vi lill prinsen i sängen så somnade han dom 2-3 timmarna vi gjorde bullarna, 3 plåtar med vanilj bullar och jäkligt goda blev dom.
min man kom hem och hälsade på oss och lill grabben och vi hjälptes åt med maten till oss 3,
det blev Kyckling med ris och Zatsiki *mums* =)
sen myste vi framför tvn..

Nåväl utifrån det så vet jag vad kevin var för sjuk,
han hade 3 dagars feber , det vill säga att dom kräks får feber när febern går ner får dom röda prickar som ska bleknas bort dagen efter, och idag mår han mycket bättre märker jag, vi får se om det håller i sig.
måste hålla koll på tempen och se till att han får i sig näring iaf.
ska få en bok om barnsjukdommar, jag kan mycket om dom eftersom jag var väldigt mycket sjuk när jag var liten plutt.
nu ska jag ta en kaffe och en bulle så får vi se vad som görs idag. =) Kramar alla fina varelser !
Madeleine » 2009-08-04 | 09:45:44
URL: http://mady89.blogg.se/

skönt att lillen blivit bättre och att det inte var ngt allvarligt :)

sandra » 2009-08-04 | 10:42:01
URL: http://sandera.blogg.se/

Gumman ring mig någondag, så kan vi hitta på något?



Puss&kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback