my life is wonderful.

Min son och min man och det andra är det vackraste och mest betydsfulla i mitt liv,
jag älskar dom så högt och så mycket så det känns ända från tårna,
alla godhjärtade människor som får världen att le det är såna det borde finnas mer om,
jag har tur som kapat alla avundsjuka band med folk som inte är världa någonting,
jag har allt som ingen någonsinn kommer kunna få eller nå upp till och det stärker mig och min familj av dom patetiska meningar vi får av dom, vi ler bara åt er och kysser varandra efteråt,
vi är så glad att vi har det bästa och mest värdefulla man kan ha och skyddar varandra till döden och längre,
Gud har sänt oss det vackraste och att se att folk som varit så långt ner i underjorden faktiskt har kommit upp till ljuset här i verkligheten och skapat något är vackert.
jag är glad för den erfarenhet jag har och det jag tagit till mig och läst och fått många råd från fint folk utifrån,
fast jag är så ung så har jag mammarollen i mig och jag älskar familjelivet,
jag är glad att vi har enorm styrka och folk utifrån som ger oss glädje och styrka att bara skratta åt folk som faktiskt värkar ha ett dåligt liv och skulle vilja leva mitt.
tack och lov för att vi får vara vi och ingen annan, att vi fortfarande har barnet i oss till vår son är underbart.
Pengar har inget värde av det vi har, det vi har är något så fruktansvärt mycket bättre,
man må få vara barn när man har ett barn och det är bara bra att vara ung så länge man lever men lite tillväxt borde ni få,
ja, man kan helt enkelt bara le och skratta gott att vi har det bättre en andra,
jag måste säga att stödet vi fått och får är värt mer en guld och jag tackar för att ni finns för oss, det behövs i den här världen och det får oss att må bättre, ni är underbara <3
Det sägs att tiden läker alla sår, Men hinner ditt sår läka innan din tid runnit ut?
jag har inget sår och kommer aldrig få det men jag vet några som har sårande sår som nog behöver läkas,
jag vet snäppet bättre en er fast jag är så ung, tråkigt att ni inte känner mig och inte vet så mycket om vad ni faktiskt talar om, jag ser det som tomma ord inget mer, ni borde få bättre självförtroende verkligen.
jag gillar mitt utseende jag gillar min kropp, jag gillar mitt inre och jag gillar det jag har att visa, min man tycker lika dant och det är huvudsaken och det får mig bara att le ännu mer.
Bye bye Suckers, löst pack hör inte hemma här tyvärr så vänd er till era löjliga bloggar och bilder.
jag håller mig på lyckans sida, där man är lycklig och älskar det man har som ingen kan nå upp till, det är det som kallar liv,kärlek,lycka och glädje.
alla borde ha det bra, alla kan ha det bra, det handlar om att ta till hjälpen och stödet och öppna sina armar, det är tråkigt att folk inte är trogna eller helt enkelt inte har det lika bra som alla andra.
jag är glad för att jag har taggar som petar utåt för såna ord som inte fäster på mig och jag blir inte nerklampad och dom försvinner lika snabbt som dom kom dit, det är så det är.
här är det bara värdefulla människor som får min uppmärksamhet och jag vet vilka som är värdefulla och inte,
allt skitsnack som sprids ut i världen i varje ort det är skandal det förstör så mycket,
tycker att folk på den onda sidan borde vara mer ärliga och sluta snacka så mycket skit och stå upp för sig och säga vad dom tycker och tänker och tänka positivt istället för negativt,
då skulle världen se så mycket bättre ut, utan er, utan era trassliga liv som ni inte gör något åt, men jag kan faktiskt inte hjälpa att jag har ett bättre liv och självförtroende..
Allt jag behöver finns redan här och jag älskar min familj över allt annat, här finns inget ont som i erat liv.



Bye bye Cigaretter,
nu ska jag ta farväl från min bästa vän för stunden när man behöver lugnet från hemska människor,
det kommer inte vara lätt, jag kommer sakna er otroligt mycket, ni har hjälp mig så mycket som så många andra,
ni betyder mycket men jag kan inte fortsätta det kan sluta illa.
vill inte riskera, jag kommer börja med att trappa ner och sedan sluta helt,
håll tummarna för att jag lyckas!
med rätt stöd så går det nog.
Gymma kommer hjälpa mig också och måste börja äta nyttigt, tänker också ta lyx månaden på gymmet med massage och solning, den här gången tänker jag iinte bli lika blek =)
från och med imorgon ska jag minska på ciggaretterna,
ska också hem till mina föräldrar och hämta kläder till grabben och post,

Jag älskar hela min familj och mina fina små änglar som är över oss och här nere på jorden,
ni betyder så himla mycket och vi är glada att vi fått dom bästa och vackraste !! <3
Sandra » 2009-08-13 | 05:29:45

Hej hej

följer din blogg dagligen och tycker att den är intressant.. Men nu till frågan som jag ser att andra också undrar. Är du gravid igen? Har ni lyckats? Grattis isf.

Ha en underbardag

Marika » 2009-08-13 | 05:37:03

Önskar dig verkligt lycka till!! tredje dagen tyckte jag va värst, men tar man sig igen den med tårar och annat så kan det gå bra!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback