men gud.

Nu är min header fixad :) , tröttnar lett på saker och ting..
blev bättre nu tycker jag. =) ,
vi skulle ju gymma idag men det visade sig att sara hon som skulle ge oss cheken för att kunna gymma inte var där,
vi fick en tid imorgon istället =) , annars fikade vi och handlade pratade och umgicks. =)
mina samtal blev bra, och allt kommer bli jätte bra. =D , längtar tills måndag hihi , spännande. =)
gubben har sagt att jag gnisslar tänder på natten av någon konstig anledning och det märks nu, känns som en tand längst in gott av f****aaan alltså gör svin ont och har tandläkare om 8 dagar buh.
jag sköt upp min njur röntgen fick inte röntga först längre fram rådde dom mig. =)
vi har ätit och gubben slockna ganska direkt efter samma med lill grabben, bara jag kvar nudå, blir en tattuering längre fram av gudmor alexandras kusin, hehe man kommer jäkligt billigt undan. =)

Jag ber till gud att detta går vägen och inget går fel tills den månaden är över. <3
Anonym » 2009-08-11 | 05:37:05

oh you are so pregnant... grattis :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback