Måndag !

inatt låg jag och hade lite panik och mina tankar bara far iväg angående en graviditet,
jag vill verkligen ha ett syskon till kevin att det ska vara så svårt att skaffa det när man fött ett barn,
samtidigt låg jag och tänkte för mig själv i min mans famn * tänk om jag får lika ont i arslet efter förlossningen som jag fick med kevin, eller tänk om jag skulle få göra kejsarsnitt * osv .. såna tankar och det är något jag absolut inte vill jag vill kunna föda vaginalt som med kevin och att förlossningen blir lika underbar och inget krångel.

men som sagt jag är ju inte gravid en hade lite lite mensvärk igår kväll men inget idag. =/
Min lilla prins mår nog lite bättre, men ska börja med magdroppar hur som helst som han fick när han var little beby,
han har ont i magen fram mot kvällen och det förstör hans sömn,
han sover jätte dåligt och krånglar både i början när har precis somnat och på natten, så det är kämpigt. =(
han vänder sig hela tiden i sängen på morgonen när han vaknat och ligger och pratar och skrattar när man kommer dit som en zombie och vänder tillbaka han sen efter ett tag så gör han om det igen, min lilla knäppis. =)

Han har fått ersättning nu och får sitta och smälta ner det i magen ett tag nu,
en så länge har han fått behållt det som tur är ! , nu väntar vi på att Alexandra ska vakna och komma hit och fika,
sen ska vi upp till centrum och köpa blöjor och lite ingridienser till vaniljbullarna vi ska baka.
har varit duktig denna månad med ekonomin och inte slängt bort dom på kläder till kevin, men det kommer säkert också han är ju riktigt lång och blöjorna är snart för små samt en del av hans kläder han fått nyligen så han har 86 nu faktiskt tro det eller ej men han fortsätter växa för varje dag käns det som. =)

har funderat länge på det här, höll ju upp med cigg under hela graviditeten,
men efter förlossningen gick jag direkt ut och rökte för det var sån persh, sen dess har jag rökt och varför kunde jag inte hålla mig till den ynka ciggen efter förlossningen och skita i dom andra.
lite besviken på mig själv, men nu har jag grubblat ett bra tag och det är verkligen inte värt att förlora 11 min för varje cigg av ens liv då lever jag hellre en att dör, jag vill aldrig dö men naturens gång är ju så.
så nu har jag nog tagit det klivet efter den här limpan vi köpte på båten så blir det att sluta, försöka åtminstånde.


Mamma och Jag 1991 , du är mitt allt min vackraste mor ! utan dig skulle jag aldrig klara mig. <3
Anonym » 2009-08-04 | 02:44:04
URL: http://suuugar.blogg.se/

Söta

Anonym » 2009-08-07 | 19:50:40

gulligt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback