Måndag! ♥

Svar till anonym.
Hej ! , ja absolut fråga vad du vill. =)
jag blev nog mer eller mindre uppmärksamm, jag tänkte inte så mycket när jag åkte in dit,
var mest lugn och kände mig trygg och var glad, men innan var jag ganska uppmärksamm, vilka jag skulle få och hur det skulle gå till, jag var väldigt rädd över att jag skulle sluta andas, så dom fick ge mig väldigt bra svar innan jag inte tänkte mer på det. =)
kram!


090831
och Kevin blir hela 8 månader idag, alltid den 31:a =)
mammas stora pojke det var inte länge sen du låg i min mage och buffade,
nu är det en annan som gör det. =)
om 4 månader är du 1 år vad snabbt det går, och du kommer få världens finaste tårta med ditt ansikte på! <3

ja åter till idag,
jag somnade vid 7 igår på soffan och vaknade av gubben som gav ifrån sig en snarkning,
gick och la mig i sängen och vaknade 7 imorse av lill prinsen.
måste gå och handla idag bröd&smör och massa annat sen tralla till mammas jobb och ringa FK, för just nu har jag noll koll på vad jag ska skriva på detta papper.
sen måste jag poengtera något som vi alldeles nyss bara suckade åt,
att hon inte kan lämna oss ifred, skriva utan anledning att min man skulle vara ful,
ja härregud vad säger man, den människan måste vara osäker på sig själv som inte kan släppa taget. =)
löjligt! kevin skiter ut såna som dig hela tiden och det åker bara ner i sopptunnan!

vi behövde bara säga det,
vi tyckte det var tröttsamt, lös pack ! / W & K & T !

återigen drog personen upp förflutet.

nej, nu ska ni få bilder från landet . =)





kramar från vår fina familj =)
Anonym » 2009-08-31 | 19:19:02

vem e de som håller på o skriver till dig?

Marika » 2009-08-31 | 21:19:12

Ni är super fina alla tre, snart fyra =)

Vilken patetisk människa!!! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback