Magsjuka eller något annat?

Usch, jag blir så frustrerande ledsen över min lilla guldklimp,
vi åkte till mina föräldrar då min far och bror skulle flyga över vårt hus med deras flygplan och vi skulle fika,
vi matade kevin och hade det trevligt tills han helt plötsligt kräktes en hel flod lika mycket som en äldre kräks över hela mig och på hela uteplatsen och han var själv chockad.
min mamma hjälpte till torkade och sköljde av  han så jag fick göra detsamma, sen dess har han varit jätte skum,
Bajsat konstigt och inte haft matlust och ganska svag, han höll på hela natten också så jag vet inte, han kanske är orolig i kroppen av någonting. =/ 
hur som helst fick jag i han lite advokado och nattvälling så han somnade men har strulat i en timme och legat och pruttat och tryckt och haft redlöst ont i magen stackars min lilleman =(
jag hoppas det är bättre imorgon, ska börja med magdroppar igen och jag hoppas inte han är laktosintollerant det ska jag ta reda på, men eftersom han inte spyr floder eller får ont i magen av ersättningen som inhåller mjölkprotin så bör han inte vara det.
jag får se hur denna natt blir, beteer han sig som han gjorde idag så ringer jag bvc eller vårdguiden om han inte får i sig näring då får jag nog köpa vätske ersättning.
det här är faktiskt jobbigt, det tar på en mamma att se sitt barn må dåligt.
tur att jag är lite erfaren i sjukdommar och sånt där på små barn iaf så jag vet vart jag ska vända mig och ge han.
Anonym » 2009-08-03 | 02:58:35

hoppas att det blir bättre, tänker på er.

/ en som bryr sig

jenny » 2009-08-03 | 09:08:29
URL: http://thisisourlife.webblogg.se/

Jobbigt när barnen är sjuka. inte alls kul.

Anonym » 2009-08-03 | 21:26:54

hej.. jag brukar följa din blogg dagligen och jag älskar den verkligen..så härligt och läsa att ni verkar vara en lycklig familj och älskar varandra så mkt, och ni har verkligen en helt underbar son , verkligen jätte fin.. hoppas lillkillen mår bättre de e inge kul när dom små liven e sjuka..särskilt inte när dom e små.. läste också att du vill ha ett till bran och att du har planer på o sluta röka de e juh toppen.. hoppas lillkillen får ett syskon snart då :) all lycka till er fina famijen, jag vill me bli lycklig me en sån fin familj.. kram från kajsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback