Lucky you.


Bilden är en Favorit från när vi bodde i landfjärden. =)

Nu lägger vi det här åt sidan, det är jobbigt att ha såna här svårigheter med min aggresation,
nu har jag spräckt min plan också, var tvungen att ta en cigg och det kändes tungt stackars my little larv.
nej, men en morgoncigg borde inte göra något, jag skulle ju som sagt trappa ner, att det ska vara så svårt att sluta med cancer pinnarna. =/ , Jaja, nu ringde gubben och bad mig köpa bröd hem jag är ju tjock och åt upp det sista haha,
ska bara vänta på att lill grabben vaknar så vi kan röra oss måste väcka gudmor alexandra också hon är en riktig sjusovare, det borde finnas mer med äkta människor, mer av henne och mig , Tony och kevin helt enkelt. =)
hade aldrig klarat mig utan dom, min livsglöd . <3


Puss och kram från familjen !
Anonym » 2009-08-13 | 17:23:28

hej gumman... du e inte tjock. de ska du verkligen veta. finns många som skulle döda för en kropp som du har. jag kämpar med att inte gå upp i vikt..

du är jättevacker ska du veta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback