Lördags mys♥

090822
Svar på kommentarer.
Marika : Absolut han är jätte tidig med det, men han tycker om det och han trivs mer att stå och försöka ta sig fram en att ligga på golvet märker jag, han kryper baklänges haha =p
inte nog med det, dom som har lägenheter i tungelsta är lite knasiga, så vi hyr nog någonannanstans =(
Sandra : Tony jobbar hela vardagarna så därför jag saknar honom =)
Johanna : Ja det är verkligen hemskt att må illa men som du säger det är värt varända kräka och illamående =) underbart, klart vi måste ses, vad gör du i veckan?? =D miss er !
Madde : hihi ja gumman, vi får se på fredag, håller tummarna <3
Anonym : TACK MIN VÄN =) håll tummarna för att det går vägen för oss ! 

Nu till paradiset.
eller jag vet inte om det är just paradis just nu,
mycket arga och dystra miner under den här dagen,
en tjej vi skulle hyra av i rosengården berättade att hon haft problem med förhållandet och lägenheten var sönderslagen och att hon måste därifrån, hon har kontakt med polis osv, ja strunt samma stackars henne!
men hon vet att vi har betalningsanmärkningar och hon ville inte hyra svart,
då tänker jag * men vad sysslar du med? * hur många personer vill hyra en sönderslagen lägenhet som har fast jobb och kan få något mycket bättre? , Tänk kvinna tänk..
visst prata med bostadsbolaget vi är inte kriditvänliga i nu läget och om du måste bort därifrån snabbt och vi erbjuder oss för det är säker hyra och vi erbjöd oss till och med att fixa hela lägenheten så du slipper slänga pengar på det,
men ändå var du osäker, att du är osäker på dig själv är en sak, det är förståndligt men att du är osäker på folk som är seriösa det är helt vansinnigt ! ARG !
Den andra ringde jag som bodde i lillgården han ville ha referenser på tidigare hyresvärd och papper på fast anställning, och värkade vara ett kontroll freak , det är inte bra om du frågar oss när vi inte är kriditvänliga just nu.
vi söker irvrigt vidare och vi har fortfarande en 4:a i ösmo och en 4:a i huddinge,
vi avvaktar.. nu är ni uppdaterade..

inatt mådde jag skit vidrigt rättare sagt, kissnödig och illamående upp i halsen..
kevin vakna halv 7 och jag var helt jävla totalt slut i huvudet och försökte få han somna om samtidigt som jag sprang på toa.  =S usch..
annars har vi haft gäster och jag har gjort ugnspannkaka, ena halvan med bacon . =p
sen har vi bara myst! måste sänka ner sängen imorgon för vi glömde idag och maken sover,
han ger ifrån sig sån fin värme så ska linda in mig i hans famn känner jag. =)
Kevin kryper bakåt och står jätte bra och håller i sig själv, snart går han tror jag. =)

Kramar från oss !
Johanna - Olivers mamma <3 » 2009-08-22 | 22:14:21
URL: http://grodanjohanna.blogg.se/

Såklart det är värt varenda sekund av illamående !!

I veckan har vi ingenting planerat förutom Bvc men annars är det fritt hehe :D Men jag kan ju ringa dig imorgon :)

Saknar er med ju !!

Puss <3

Wendela » 2009-08-23 | 18:58:48
URL: http://metrobloggen.se/wendela

DU skaffa lägenhet i huddinge! då bor vi nära :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback