Lördag <3

Mys framför tvn med en fin god milkschake och en fin go familj,
Kevin har dock drömt mardrömmar dom två första timmarna då han just somnat i två dagar nu,
undrar vad han kan drömma min lilla prins. =(
mamma finns här för dig vad som än händer,  du är inte själv det kommer du aldrig vara,
du är den finaste little babyn i hela världen finns ingen finare och bättre,
du är så perfekt, fint ansikte, fin ansiksform fin kropp Världens goaste kinder och Gudomliga ögon,
ingen kan klå dig hur mycket dom en kämpar, det finns många fina söta bebisar men du är den bästa&Finaste.
jag kan inte förstå att du blev en nyårspresent för oss och att vi gick igenom det där un derbara som en förlossning,
jag skulle kunna göra om det tusen gånger om för det var den bästa dagen i mitt liv,
Jag och Din underbara pappa, min man har lyckats få den underbara lyckan som ingen annan kan nå,
min lilla prins, min ögonskatt, min gosego, min ögonsten vår älskade son ! <3
Mamma & Pappa älskar dig över allt på denna jord ! <3



<3 <3 <3 <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
jag tror det är svårare att blir med barn med andra barnet, har hört det och vi har inte lyckats hitills,
men min mens har varit lite vild och kommit och gott hur den vill,
lite svårt att pricka in då, men hoppas på resultat snart =)
Pussen & Kramen från familjen !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback