Löjligt .

Ja anonyma du är löjlig, totalt hjärntvettad som skriver hämligt, värkar som du är rädd för något,
nej, du har inte sätt det ja, men vem är du då? och vad har du att komma med? , lägga sig i andras liv.
Haha allvarligt fuck you sucker ! du har ingenting med mitt liv att göra och om du vill ha det kom och ställ dig utanför min port och förvänta dig inget trevligt ! . JA JAG ÄR AGGRESIV , jag bara älskar att tortera såna idiotiska personer som dig.
jag är mycket lugnare nu och det är för min familjs skull, passar inte bra med anmälningar.

Det sägs att tiden läker alla sår , Men hinner ditt sår läka innan din tid runnit ut?

Vänta och se ditt lösa pack.. haha åh vad skrattretande vi bara ler åt det här. haha =D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback