Livet leker för prinsen.

Kommentar svar.

 

Hej jag har lite fråger till dej :) det är så att jag ska ha barna om någon dag bara så jag tänkte fråga vilka blöjor och så som är bra att ha? och om det är något som är extra viktigt att ha hemma när man har barn? sen en liten fråga på din BDB står det att du e 90 sen här på din blogg står det att du är 17 hur gammal är du? jag är 19 år och ensamstående eller kommer bli ensamstående :( Så fint att ni kan hålla ihopp eran familj tycker jag :) Inte alla som kan det :) när ska ni ha babyn nr2? Kram på er och lycka till i livet :)

Svar till Anonym.
Hej! , vad roligt! ,oj vad roligt Grattis vännen! hoppas allt går bra på förlossningen!
Libreo - newborn tycker jag är bra, pampers blir så tunga och stora när den fylls, det tycker jag att du ska ha med dig, sen behöver du egentligen inte ha med dig blöjor till bb för dom har det där =)
Det som är extra viktigt är ju blöjor, spjälsäng och sånt ni säkert redan inhandlat, Salvor är bra att ha till lilla mjuka kroppen, inistyol,Idomin, libero lotion och Olja när du badar lillen.
sen får du massor av råd och tips på bb och du lär dig tyda ditt barn jätte bra där borta för dom kommer hjälpa dig till fullo, så var inte orolig. =)
Jag är 17 år och fyller 18 den 10 :e september nu, varför kommer du bli ensamstående?
du kommer klara det fint men du kommer säkerligen vara rätt tungt nu i början om du bor själv och pappan inte finns där, han måste ställa upp för ert barn, den behöver båda ni är lika viktiga men väljer han att skita it så är han inte ens värd att leva, man skadar inte ett barn..
Tack vännen, alla har motgångar men det gäller bara att inte släppa taget ! =)
du kommer bli en bra mamma ! =)
Den 2:a kommer 12 APRIL WIHO :D om allt går vägen =)
Kramar från oss och lycka till nu med allt ! All lycka till er !


Svar till anonym nr 2 .
Jo, och som du vet så står han stabilt med stöd och ställer sig upp med stöd,
så det går nog snabbt. =)



Nu sitter jag hos mina föräldrar,
min älskade man är hemma eftersom vi kom hem från landet rätt sent och vakna tidigt och han ska jobba imorgon,
jag åkte hit skulle lämna pengar till henne och hämta plommon och äta GUDOMLIGA lasangen som hon lagat till mig och kevin * mums *
Bilder från igår kommer..
orkar inte blogga just nu egentligen, mår lite illa och väntar in lergigan på onsdag.
Full rulle på kevin, livet leker verkligen för han och han har börjat blivit blyg, kommit in i den åldern då han är väldigt mammig men inte mot mormor för han älskar henne !
kramar från oss  !

Anonym » 2009-08-30 | 21:38:21

Hej, måste fråga dig; Upplevde du att du blev "mindre" uppmärksammad på förlossningen för att du var/är så pass ung mamma, eller upplevde du att du blev mer uppmärksammad? Eller så kanske du upplevde att du blev lika mycket uppmärksammad som vilken förstföderska som helst i vilken ålder som helst? Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback