Landet idag. ♥

Alltså, jag blev nyss fly förbannad och höll på att kila datorn genom fönstret,
hade skrivit en bra lång text som sedan försvann, vet inte om datorn inte pallade trycket för en sån lång text men arg är jag.
vi blir hämtade här halv 11 idag för att sedan åka till  landen och mysa, det blir grillning på altanen =)
vi är ändå så morgon pigga förutom en liten pappa men han får lov att stiga upp, sonen håller på att väcka honom med att slå leksaksbilen i golvet och sedan titta på pappa om han vaknat.
nu ligger han och kollar på mig med sina stora klarblå vackraste ögon och ler och skrattar med sitt bedårande leende, man ser lyckan i dessa små diamater, han är verkligen världens perfektaste kille, inge prat om den saken. <3 =)
han har dessutom kräks och lindat in sig själv i det så det som vanligt fastnat i hans hår på bakhuvudet så måste duscha grabben efter jag ätit hära..
han ställer sig på alla fyra och ställer sig med benen fast håller händerna på golvet så han har rumpan rakt upp i vädret, han kommer nog börja ställa sig upp utan stöd snart, han är duktig. =)
igår var vi på bvc och sen kollade vi på film som vi fixat hem hela dagen och myste alla tre, så härligt. =)
vi testade sån där fläck bortagare till soffan VANISH och smutsen är väck, eller fläckarna är väck, den funkar inte, det står att den ska ta bort fläckar men så som jag ser det nu så blir fläckarna större och fulare =S , vill egentligen ha pengarna tillbaka och be dom sluta sälja såna skit produkter men men.. vi får försöka med annat.
nu blev det väldigt mycket text, men måste poengtera att jag blev besviken att man inte kan tatuera sig utan att riskera, hemskt, jag som längtat så.. =/ 10:e fyller jag år och det var just det jag önskade mig, men jag får prata med tanten i vit rock.

GRATTIS Sabina till din lilla dotter som kom 26:e augusti, en väldigt vacker dotter !!


Min lilla sötnos bet i bordet och började gråta! =p

Anonym » 2009-08-29 | 08:30:47

Hej jag har lite fråger till dej :) det är så att jag ska ha barna om någon dag bara så jag tänkte fråga vilka blöjor och så som är bra att ha? och om det är något som är extra viktigt att ha hemma när man har barn?

sen en liten fråga på din BDB står det att du e 90 sen här på din blogg står det att du är 17 hur gammal är du? jag är 19 år och ensamstående eller kommer bli ensamstående :( Så fint att ni kan hålla ihopp eran familj tycker jag :) Inte alla som kan det :) när ska ni ha babyn nr2? Kram på er och lycka till i livet :)

Anonym » 2009-08-29 | 15:53:54

Lugn vännen.... så fort lär dom sig inte att resa sig upp utan stöd... Man måste kunna stå själv innan, annars hittar man inte balansen....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback