Igår 31:a blev Grabben 7 mån.

Mammas stora pojke som redan är 7 månader.

för 7 mån sen låg du i min mage och kom ut och vad så liten ,
nu har du både fått gaddar & pratar som vi gör fast med DÄ DÄ ist.
helt otroligt, om bara 4/5 mån är du ett år, och jag kan undra vart tiden tagit vägen,
vi har fått en ängel som lyser av lycka och glädje och ger oss hur mycket som helst.
vi älskar dig vårt mirakel, vår ögonskatt !!
Mitt Hjärta Är Springandes Utanför Kroppen <3


<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Svar till Anonyma .. =) 
som skrev :

Anonym om my baby sleep :
hur går det med att bli med barn igen? :) är du inte gravid nu då eftersom du äter som ett djur och har migrän? eller jag vet inte vad som är tecken på graviditet så men jag har hört att man kan få ökad aptit och sen lite senare må illa. är det sÅ? kollar din blogg ibland den är bra. kram :)

Sv : 
Jag vet faktiskt inte hur det går riktigt,
och jag vet inte om jag är gravid igen , jag känner dock inga symtom mer en att jag mår lite illare mer en vanligt osådär.
det återstår och ser helt enkelt =)
det stämmer det du skriver det är oftast tecken på att man är gravid. =)  Tack för att du följer min blogg, det glädjer mig =)
Kramar från oss !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback