If i can dream.



Mina drömmar har blivit till verklighet,
det är sant och jag ler. =) , Alexandra och jag tränade idag med Kevin hehe, han fick sitta i mitt knä när jag tränade benen och det gick galant och fick ligga på golvet när vi gjorde annat,
det känns bra det här men har nog träningsvärk nu hehe, men underbart att känna att man har tränat. =)
efteråt gick vi till paus och tog en latte sen kom anett och skulle fika så det blev två latte plus en gratis latte för grabben slängde iväg glaset så vi fick en ny latte av en som jobbade där. =p Busunge !
Han är så söt och busig så det är otroligt, han klänger på mina ben när jag ska göra något. =)
han fick super fina kläder av sin mormor från frankrike oh så snygga blir avundsjuk på min egen son haha, men han förstjänar allt och det bästa, ens barn är ändå ens lycka och del av sitt liv. <3
Tror dess värre att jag fått ögoninflammation så ska till läkaren imorgon och kolla, känns jobbigt.


Anonym om Lucky you.:
 hej gumman... du e inte tjock. de ska du verkligen veta. finns många som skulle döda för en kropp som du har. jag kämpar med att inte gå upp i vikt.. du är jättevacker ska du veta!
IP: 85.224.63.186

Svar : Tack ! Det borde finnas fler godhjärtade personer som dig gumman!
det finns allt för få och allt för många ondhjärtade, det får världen att rasa samman,
Du har ett gott hjärta och ett riktigt fint inre det märks på långa vägar. <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback