i know you love me ! :)

Den lilla anonyma som värkar ha ett urtråkigt liv och kommentera folks liv,
sluta vara så avundsjuk på alla andra var nöjd med dig själv istället, *galna mjölk tuttar* ja och jag kan säga dig att dom var lovely för dom gav min vackra son mat =)  i know you love me , men raring förstår att du blir ledsen över att du inte har någon chans på någon, men om du lägger din tid på ditt liv istället så ska du se att du får ett bättre liv, mitt liv kommer du aldrig nå upp till men säkert kommer du få ett bättre liv en ditt trista liv du har nu. Min blogg är endast till för dom godhjärtade människorna som finns där och faktiskt har ett liv. =) så dra du åt helvete dina spår du lämnar är inte värda någonting det städas bort lika snabbt som dom kommer dit. =)




Ja och dagen började med att min man gick till jobbet och lill grabben skrek för hans arm hamnat på något konstigt vis så han fick ligga bredvid mig istället min lilla grabb. inte försiktig någonstans.
idag ska vi gymma och sen får vi se vad vi gör, det är ganska så varmt men det sägs att kylan kommer denna vecka. =/
imorgon ska jag till huddinge längtar nästan, men lite orolig också, det går nog bra.. har lite inbokat denna vecka.
nu ska jag kila orkar inte skriva mer, det gör fortfarande ont i mina äggstockar och bak i ryggen så lite det måste jag prata med henne om också, om det är så jag tror att det är. =)



Massor av kramar från Familjen Åslund/Pettersson till dom fina godhjärtade människorna.
Föräldrabloggar.se » 2009-08-11 | 10:03:45
URL: http://foraldrabloggar.se

Idag är din blogg rekommenderad hos oss!

Melissa - Vincents Mamma » 2009-08-12 | 10:22:53
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

va har den där jenny skrivit da?

ja tror oxå du e gravid eftersom du skrev "hoppas d går vägen nu månaden ut" eller hure nu va :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback