Fredagsmys.♥

090821
Fredagsmys när min baby kommer hem,

Sådär vaknade kevin i morse, mammas busunge!
halv 7 skulle han upp minsann och jag ville verkligen sova ett tag till för sov så dåligt inatt,
Tony la sina ben över min mage inatt och tog all täcke så lite jobbigt var det ju att kriga med han i sömnen. =p
satte lill grabben i barnstolen sen var jag tvungen att springa på toa, uh men hellre på morgonen en på dagen, en så länge har jag tur,
hur som helst fick han gröt men rent blev det inte,
han skulle sätta sig tvärt upp och stoppa hela handen i gröten och gnugga sig i hela ansiktet och håret,
så vi måste bada efter jag ätit upp min frukost hehe.
efter det ska prinsen sova en stund och jag ska vika tvett och ta disken,
vi har svårt att bestämma oss om vi ska ta 2:an eller 3:an beroende på hur dom ser ut och vilken som är fräshast,
det blir att gå på en titt på båda iaf. =)

Mammas lilla busunge <3


Vi saknar pappa Tony <3
Kramar från oss !

Melissa - Vincents Mamma » 2009-08-21 | 07:42:31
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

hallå eru snigel eller du svara aldrig på mina sms igår..eru sur eller? :O

sandra » 2009-08-21 | 15:44:51

Vart är Tony? :(

marika » 2009-08-21 | 18:20:56

Himmel va tidig han är, tror han komma gå super tidigt!! =) Låter som ni fått tag i lägenhet, va kul!! Ha det så bra och kram på er.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback