Fredag! ♥

090828
inatt var nog den skönaste och mest värdefulla natt jag sovit på en ½ månad,
fick sova hela natten men blev attackerad av den förbaskade spykänslan i halsen,
lill prinsen ville inte somna om efter 7 så vi myste bara ett tag innan han fick gröt och mackor.
min man skulle till jobbet och hämta sina skor han glömde där igår och lär komma snart sen vid 1 ska vi till bvc,
jag lovar att han är en stor och tung kille, eftersom han har 80 - 86 i kläder och blöjorna är på pricken för att vara för små,
hehe han är söt! =D
sen ska vi ta en fika med johanna och Oliver. :)
igår kollade vi på män som hatar kvinnor, sämsta filmen jag sätt hitills fy..
ja, vi rekomenderar inte den iaf, inte ens för 5 öre tyvärr så kass !
jag måste fixa klart min blogg men åh jag orkar verkligen inte är så slut och imorgon ska vi till landet och umgås mysa och grilla ska bli jätte mysigt, men det är i gnesta åka bil i en timme när man är åksjuk? kommer det gå, det vet jag inte..
sen har man inge lergigan men skulle det hjälpa? , det hjälpte inte mot illamåendet jag hade med kevin.
milda tabletter biter inte på mig, det är konstigt men så är det..
någon som orkar fixa min blogg åt mig? hehe, jag är orkeslös..

nu ska jag mumsa choklad i soffan och mjölk som smakar grädde?? hur är det möjligt. :S
kramar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback