Farytaile .

min saga som det dröjer lång lång tid innan det får ett slut. =)
igår kom kevins fina gudmor hit och vi gick till centrum och handlade lite på sabis och en limpa sen fick jag en lejopard klänning och kevin fick skor och skallra.
här hemma bakade vi rulltårta och fyfasiken vilket lyckat bakvärk IGEN =) , vi bör starta bageri sa vi. =P
sen lagade vi mat tillsammans med min man, Flintastek med pommes och Zatsiki oh så gott och jag var hunrig efter en timme igen, jag har väl något problem med magen mår illa till och från. =(
sen kom anett och fikade med oss, på måndag ska vi äntligen Gymma =) skönt !!

idag vaknade min lilla grabb 07:00 och skulle gå upp fast jag protesterade och orkade verkligen inte, men tvingades upp tillslut, gubben sov fortfarande men vaknade av sin klocka en halvtimme senare.
Jimmie kommer hit och ska hämta lite saker kl 10:00 efter det ska jag till mina föräldrar och hämta paketet mamma beställt till kevin och lite post och sola lite med grabben på gräsmattan haha, men självklart ska han få skugga av parasollet.
i helgen ska vi förhoppningsvis åka och bada med kevins gudfar och hans familj, det ska ju bli 25 grader hela helgen HÄRLIGT fan ! .. då ska kevin få testa sin badring som han sitter i och kan sprattla med benen i vattnet. =)
nu börjar min grabb tjuta lite av trötthet så ska väl lägga han en stund.

Kramar från oss <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback