090818
hehe vad roligt att folk är nyfikna :p
ja, ryktet kommer ju komma ut innan jag ens hunnit säga något, hehe.
idag vaknade grabben 06:30 igen och jag kände bara att min lust för att gå upp var relativt låg,
jag la honom bredvid mig men insåg sedan att han bajjat i blöjan så fick pallra mig upp iaf,
nu sover han en stund för vi ska till tandläkaren idag så min älskade ängla mamma ska få passa honom. =)
han kommer verkligen vara glad att få träffa mormor det är han alltid. :p
sen ska jag hem och tvetta och vänta tills min make kommer från jobbet så ska jag gosa ihjäl han framför tvn. =D
Kärleken är evig och båda har känslan att vi är menade för varandra,
jag sitter och ler och bara älskar det, åh jag älskar dig min lilla gubbe och min lilla grabb och den andra =D

Kramar från oss.
Anonym » 2009-08-18 | 17:45:48

Får säga stort grattis till er :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback