090817
idag kom lilla Alexandra hit 08:00 så vi begav oss nästan direkt till tåget,
resan dit gick kanon och där inne gick kanon,
men vi eller aa vad ska man säga, började tjaffsa med gubben där, han gav påhopp för att vi rökte och sa att vi skulle sluta idag, jag och tony var oansvariga för att vi rökte och då small det...
så var det inge mer med det, kommer aldrig någonsin sätta min fot där igen, han stannar på sin låga nivå och jag på min lyckliga nivå, jag sa att jag trappat ner jäkligt mycket med tanke på hur länge jag rökt och hur mycket,
nu röker jag knappt alls och har inte fått hjälp eller tagit till mig hjälp.
så vad har han att komma med, en läkare ska inte ge såna påhopp på patienter, smällen är tagen ! jävla paracit !
ja, hur som helst så hitta vi massor av elvis saker som ska inhandlas nästa vecka =)
på vägen hem så köpte vi havregryn och gjorde Negerbollar utav det, jag åt 4 stycken sen försvann mitt sug, haha.

jaja blä på det här, ska sova nu annars får man väl aldrig tillräkligt med sömn,
Tandläkare imorgon, skönt !

Kramar från oss !


Mammas älskade skönhet, ¨åh vill äta upp dig min vackraste ängel !
Melissa - Vincents Mamma » 2009-08-17 | 23:10:09
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

nu vet jag er lilla hemligthet ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback