Söndag ( 090816 ) 
Jag har inte orkar sitta här och blogga tyvärr har haft så mycket annat för mig och umgåtts med min familj,
igår så vaknade vi och åt frukost, anett kom förbi med lunch tack vännen. =)
sen kom alexandra hit och vi satt och prata lekte med kevin och lite sånt, tills vi bestämde oss för att gå en prommenad till centrum och spana lite, så vi hittade lite fina stuffs,
jag handlade dock ingenting eller jo, Saft, slottspuree och tuggummi, mycket lättare att vara utan cigg. =)
så rökte bara 3 igår med men mindre ska och kommer det bli , lita på det. =)
ja sen blev jag så jäkla illamående så var tvungen att springa på toaletten, puh ibland suger det här. =/ men jag ska vara glad att det inte är värre =)


Idag ( 090817 )
Kevin vaknade 06:30 och ja det var lika bra att kila upp för vi ska ta 20 över tåget till stan,
han ligger på golvet nu och drar i sladdar SOM HAN INTE FÅR så om ni väntar lite...
ja hur som helst så försöker jag äta nu och det går ganska bra för jag älskar mat hehe,
väntar på lilla alexandra som kommer kl 08:00 så kilar vi direkt.
IDAG är en underbar dag oh hihih kan inte sluta lee =D att få se dig.
jaja nu måste jag ta upp lillen som tar i så han spricker och klättrar på tv bordet haha =P

Kramar från oss !
Sandra » 2009-08-17 | 19:42:02

Att få se vem? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback