En till idiotisk crap ! :)

Ja lilla Jenny som tror sig ha erfarenhet av andra, stackars barn.
att du är så intresserad av mig att du läser min blogg, TACK men denna är inte till för idioter eller korkade personer så lämna denna omedelbart ! , vi känner inte varandra och kommer aldrig att göra tack och lov för det,
så du har ingenting med mitt liv att göra, och du kanske har svårt att läsa?? eftersom det stog vad min väninna sa,
du värkar inte ha något att komma med så du säger åt mig att inte skaffa fler barn, LÖJLIGT tjejen, lägg dig inte i andras och jag kommer föda ett till och skratta dig i ansiktet, två barn är aldrig fel, avundsjuk för att du bara fått ett?
du är smuts som bara finns och inte gör någon nytta, gift dig och gör något med ditt liv, jag har både erfarenhet och massor av kärlek till familjen någon du aldrig kommer kunna ge eller få. hur som helst. stick här ifrån jag har inte tid med löst pack som er som bara sitter på erat feta arsle och inte gör något annat en att lägga sig i folks liv. Tragiskt !
Var snäll och dra åt helvete och lämna mitt himmelrike ifred ! =)



Ja min lilla son bänder sig i baby sittern och kryper ner på golvet och tar tar i Xboxets fjärkontroll och sitter och trycker på knapparna.  sötnos! , usch vad illa jag mådde imorse när lilla babyn vaknade blä, men tvingades upp så han fick gröt och ska ge han välling så fort jag ätit klart, så sitter han och kollar på tv så snällt och försöker ställa sig upp med hjälp av tv bänken. =)
måste väcka alexandra nu så vi inte missar mötet på gymmet och huddinge sjukhus.  =D

Kramar från oss !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback