det här folket alltså.

Olivia jag heter KevvansMamma där . =) Kramar från oss.

nu har jag fått flipp på dom här personerna som slänger falska anklagelser på mig för att någon anonym idiot skriver skit på deras bloggar då betyder det tydligen att det är jag.
min ovän är vän med min såkallade vän och dom har gott ihop sig för att skicka sån skit på mig.
härregud människor väx upp någon gång varför ska jag sitta och skriva anonymt till folks bloggar?
hade det varit jag hade jag skrivit mitt namn W I C T O R I A  jag står för vad jag tycker och är inte så feg så ni kan slänga er lilla falska anklagelser på någon annan eller varför inte ta reda på vem det är först och främst?
trött på sånt där crap nu, jag lägger inte ner tid på folk jag tycker illa om jag har annat för mig, jag har en vacker familj jag har allt och behöver inte söka upp uppmärksamhet, att folk har så svårt att förstå det.
jag lessnar ni intresserar inte mig ens, det finns gott om idioter där ute och det finns gott om äkta fina människor där ute också så det behöver inte vara jag som har skrivit sådär på era bloggar, jag har gett upp er helt och håller.
ni borde verkligen skämmas alltså, jag skiter i er så skit i mig också ett tips, om ni är så intresserad av mig så kan ni bevaka mig utan att lämna spår, det får ni göra men när ni kommer med såna anklagelser då har jag rätt att betee mig såhär för ni har INGEN som helst rätt i att anklaga mig hur mycket ni en vill så har ni ingen rätt.
jag har lagt ner den omogna verksamheten och jag tycker ni också ska göra det och sköta erat! ,
så jävla patetiska allihoppa fan lämna mig ifred ist och lägg ner tid på erat eget liv. jag är inte den ANONYMA jag är inte heller den personen med nick MARIE , jag känner en marie men om hon vill skriva till er så är det hennes beskymmer inte mitt.. jag älskar min familj, jag har en familj jag behöver inget mer, och jag behöver VERKLIGEN INTE er eller era anklagelser.

Dö ut alltså ! jag har inte lagt ner min tid på er och jag kommer inte göra det hedan efter heller, om ni väljer att använda er lilla hjärna till något vettigt så fatta det här då !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback