Crap.

Patetiska Anonyma människa, lämna mitt liv ifred och sluta vara bestatt, du som inte fött barn borde få höra att efter man fått barn så får man sillikon bröst, dom blir hårda, riktigt hårda och gigantiska omöjligt att man kan använda b.h.

sen vill jag att du läser denna meningsfulla text som är tillägnad såna personer som dig.
Först vill jag bara tacka alla godhjärtade och öppensinnade människor som läser och komenterar min blogg. Resten kan DRA ÅT HELVETE. Jag orkar inte vara trevlig mot idioter och diverse annat löst pack som tycks vara otrevliga på ren rutin längre, deal with it.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

nåväl, har inte orkat suttit vid datorn sen sist, igår tog vi det jätte lugnt, åkte till coop handla lite gott till kvällen,
idag åkte vi till willys stor handlade tog det lugnt tills alexandra ( kevins gudmor ) kom vi skulle ner till lill rudan och bad,
så otroligt varmt ute och strålande varmt i vattnet så kevin fick också sig ett dopp,
han älskar det, plaska, hoppa, studsa, slå på vattnet och skratta min sötnos, så himla mysigt.
sen kom vi hem och lagade middag till mig och gubben, kyckling filee med ris  och Zatsiki och vitlöks baguett och glass till efterrätt propp mätt alltså uh.
det hugger i mina äggstockar eller inte hugger det gör ont i dom och går vidare bak i ryggen ingen mensvärk, något skumt är det, har hållt på nu i flera dagar, och mår illa till och från, jätte jobbigt =(
magen är svullen och jag är yr, detta är CRAP !!

Mammas finaste lila ängel sitter och plaskar i vattnet, så vacker. <3


Mammas baby står i vattnet, hihi älskar flyta runt på mage och simma. <3
Olivia » 2009-08-09 | 09:57:05

Naaaw han är SÅ söööt! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback