Änglalik . ♥

Sagolik
jag bara älskar mitt liv,
jag bara älskar min familj,
jag bara älskar min verklighet, det är så sagolikt,
sätter upp mål som jag når,
mina drömmar blir till verklighet,
från ett mörker till ett solljus,det kan inte bli bättre,
jag älskar min mamma för att hon födde mig och att jag fick just henne som mor,
Tack gud och Tack för att du gjorde min saga sann. ♥



Tillägg
Madde kom förbi oss på en fika och lekte lite med kevin,
fick ett svar från en person som har en lägenhet, en 4:a på 100 kvm en av dom finaste lägenheterna i huddinge,
vi vrider och vänder just nu, och tänker om hyran är bra eller inte.
nu sover mina grabbar och jag har inte kunnat äta knappt magen har sagt stopp. =(
imorgon träffar vi gudmor Alexandra och ska gå och handla. =)

Kramar !
Anonym » 2009-08-19 | 19:43:20

åå huddinge som e så fint.. va ligger en 4 på där ???en 4a de e ju perfekt..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback