åh wonderful dream !

drömde en sådan underbar dröm där jag och tony försökte bli gravida och skulle försöka hela månaden på ett berg vid en underbart fin utsikt. =)
kevin väckte mig i den fina drömmen buhu =( ,  min älski tyckte också det lät hur mysigt som hälst.
och vi har bestämt oss, med tanke på att jag köpt Folsyra så ska vi köpa ägglossningstest för andra barnet är svårare.
snart gör vi det, och jag hoppas verkligen den funkar för mig. =)
min lill prins har precis legat och suttit i duschen och blivit ren och fin och insmörjd i massa lotion och olja.
Alexandra kommer kl 12:00 då ska vi åka och köpa en limpa och ägg och ägglossningstestet sen ska vi baka dröm rulltårta med vaniljcream . =)
innan det kommer min make hem och hämtar mitt kort och köper sig ett cigg paket, han har väldigt lite ciggaretter kvar.

jag säger då det, Mensvärk är något man gärna kan avstå ifrån.

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3



Mitt lilla busfrö, min underbara skatt som får hela världen att le,
det finaste som finns och det är gud som sänt oss den bästa,
dina lyser som diamanter när solen lyser på dom,
du är en riktig skönhet som gör världen ljusare,
jag älskar dig min grabb och kommer skydda dig från äld och vatten och allt ont här i världen. <3

jag tror dock han börjar få mer tänder. =)
Madeleine » 2009-08-06 | 09:25:15
URL: http://mady89.blogg.se/

så otroligt söt bild =)

hoppas ni lyckas snart så kanske vi går tillsammans med gravida magar :P



kramizar på er

Anonym » 2009-08-06 | 10:04:43

hoppas det fungerer för er:) en fråga hur gammal är du är du 91 elelr 90? läser din blogg varje dag jätte kul :)

Sandra » 2009-08-07 | 16:04:25
URL: http://sandera.blogg.se/

Vaa sööt han är gumman :D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback