ABSTINENS

Lögn från dennas mun och händer som aldrig tar slut.
blandar in min son och ska skicka en anmälning på mig om jag sätter henne på plats.
jag har rätt till det, fullt rätt att sätta dig på plats, du tar din pojkvän som pappa och tar han som försvar.
ja han blir säkert glad, ge aldrig ifrån dig meningar om min son !
du kanske inte förstog meningen nedan, kanske lite svårt för dig att ta in saker och ting, någon skada sen bebis tror jag får väl skriva den igen. sluta ha sån abstinens av mig och lägg din tid på ditt liv !

Först vill jag bara tacka alla godhjärtade och öppensinnade människor som läser och komenterar min blogg. Resten kan DRA ÅT HELVETE. Jag orkar inte vara trevlig mot idioter och diverse annat löst pack som tycks vara otrevliga på ren rutin längre, deal with it.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
nu har jag handlat Järntabletter och folsyra som jag börjat äta första dagen idag,
sen köpte jag mat till grabben och läsk till oss, har vikt in kläderna i gardaroben och har grubblat på en del saker idag,
om det är värt att göra det jag tänker, folk säger att det inte är värt det men att dom står på min sida isf.
Tack ni fina underbara vackra människor =) <3 ,
vilken halsbränna jag börjat fått, magen blir alltid svullen när jag ska få min mens, har dock inte fått den men innan, och det är ju rätt jobbigt alltså. =/
nej om man ska ta och göra kaffe och ta en cigg kanske och vänta på att min make kommer hem från jobbet . =)

jag älskar min underbara vackra familj ! <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback