You still in love.

Du..
För det första vill jag bara säga att personen som håller på och jiddrar om att jag inte vet vad som håller på att hända mellan dom, hon har nog mer chans en mig med honom osv osv,
Kan säga att det där är så otroligt barnsligt att hålla på med, Jag ser igenom Tony och om " inte jag vet " vad som håller på att hända så skiter jag it,
Jag är ingen sån person länge som krigar för den jag älskar,
Jag älskar Tony det vet han om och det vet dom flesta om tror jag, Men skulle det vara så att han finner någon annan går bakom min rygg så finns det ingen anledning att jag kämpar för honom då lever jag bara för min son.
Han vet om det så jag tror nog inte att han skulle göra sig till en stor besvikelse för hela hans vanliga familj det vill säga * Syster, Bror,Mamma,Pappa Elisabett, Tove, Madelene. *  Jag tycker om dom jätte mycket och kommer göra det fast tony kanske väljer att dumma sig.
Jag tror inte direkt du vet vad du talar om egentligen, Vi har ett stadigt förhållande och jag är nästan helt säker på att han inte skulle sätta ett finger på dig tyvär.

Nåväl
Väntar på att Södersjukhuset ska ringa till mig 11:05,
Måste ju beställa tid så dom får göra en kontroll på mig,
Kevin sover fortfarande ska väcka han efter jag tagit mig en cigg och gott på toa och gjort ordning hans mat =)
Förhoppningsvis får jag en tid idag där på sös,
Men iaf så ska jag till nordea och sätta in pengar till tony som får fylla på mitt internet. =)
Sen blir det nog bara att ta det lugnt känner mig inte speciellt pigg om man säger så,
Måste vika tvetten hur som helst blev aldrig av igår vart så trött och febrig. =/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback