You spin my head right new right new.

Torsdag.
Tiden går ju snabbt alltså,
Sen man ställde om tiden,
Det brukar ju vara så att Små barn inte kan ändra sin dygns rytm,
Men Kevin kan fortfarande skilja på natt och dag och somnar klockan 18:00 som vanligt, =)
Snart är han 4 månader, Tänka sig alltså,
Igår blev han vaccinerad på bvc,
Två sprutor ett i ena låret och ett i andra,
Gud så ont han hade han grät konstant i 10 min helt otröstlig,
Jag grät då med honom tyckte det var så obehagligt att se min son ha så ont och tårarna bara rann på han,
Som tur var hade jag mat med mig som han fick direkt efter då somnade han,
Han fick feber framåt kvällen och extremt ont igen,
Men jag hade förberett mig genom att köpa alvedon man stoppar upp i hans rumpa,
Vilket också var jätte obehagligt för honom och han grät ännu mer,
Men han tröstades mot mig och fick mat sen somnade han.
Idag mår han bättre skönt nog, sitter här i baby sittern och pratar =)

Solade igår på ett så kallad apollo solarium,
Jag tyckte det var riktigt bra,
En nackdel var bara att jag brände mig på rumpan ryggen och knä väcken Aj aj !
Hade också förberett mig genom att köpa en after sun gele som svalkade och behandlade så skönt. =)
idag ska jag och kevin förmodligen träffa antingen madde eller mickis,
Måsste verkligen röja undan här lite granna ser hemskt ut,
Kalla mig rasist eller Nazist , Jag bryr mig inte jag står för att jag hatar dom andra raserna,
Jävla muslim pack som ställde sig framför min vagn med en stor jävla syskonvagn så vi inte kom med bussen,
Vad är det frågan om liksom här är sverige här står man i kö,
Dom bara förökar sig alltså, vi svenskar måste göra fler svenska barn annars finns det inget sverige kvar,
Vi fick vänta på nästa buss i en halvtimme och kevin var jätte hungrig och ont hade han och bajs i blöjan,
Jävla invandrar pack, tycker dom kan sticka till sitt eget hemland och föröka sig där ist för att ta över sverige !!

Kevin försöker härma Tiger på sin pyamas =) <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback