You see power in your head.

Solklart
Så var det inget fel på lilla Kevin,
Åkte in till sös barnakuten men inget fel hittades fick bara höra att han var frisk och var en fin pojk. =)
Åkte till västerhaninge mötte madde vi gick en promenad och sedan tog vi bussen och mötte min mor i handen.
Dety var trevligt, känns bra att det finns folk som iaf har något innanför pannbenet och är trevliga och posetiva och inte dömer. =)
Kevin Sover som en stock nu och jag har så otroligt ont i magen så det är nästan är jobbigt att sitta upp.
Jag tackar nog gud för att det finns Människor som är vettiga för att leva som stöttar och finns där och aldrig ger något negativt har dom åsikter behålls dom inombords, det är äkta vänner det =)
 
Om bara 2 veckor ska Kevin börja äta barnmat ska blir riktigt kul ! <3
Min son förgyllar min dag, allt som är trist och grått blir genast till ljus och glädje av honom,
Min son kommer finnas med mig livet ut, jag kommer älska han livet ut.
Jag är glad för det vi skapat en sån enorm lycka ingen annan kommer kunna känna som själva inte är mammor. <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback