You rock my world !

You rock my fucking world Baby!
Kevin var så snäll imorse sov till 09:00 Attan vad skönt,
Tack min älskling you rock my world !
Gjorde i ordning mat till han och mig,
så när jag satte mig ner och skulle mata han börjar brand alarmet tjuta i hela huset så alla gick ut.
Men ingenstans brann det. =/
Nu sitter jag och lyssnar på * Running in your vaines * jävla bra låt alltså,
Ska göra i ordning vagnen snart,
Menas med ta bort åk påsen och lägga pläden i den under så han får mer utrymme och så blir det inte så varmt heller,
Sedan ska jkag åka och möta madde så kanske vi åker tikll v.h och hämtar cigg,
Min mor och far kommer från finland idag, så på torsdag kommer dom hit med påskmat och lite saker =)
Sen vet jag att tony jobbar i v.h idag så vill träffa honom i en överasskning =)
i maj blir det kryssning till finland med familjen, Vill ju åka på bandit kryssningen fan.

Kevin you rock my world i love youuu,
du är mitt allt!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback