Together in the darkness you can see power in your head !

Fyfan
Vilken jäklans dag,
Det hela började med att jag mötte Johanna och oliver (hennes son) utanför pous,
Kevin skulle såklart inte ligga i vagnen då,
Vi satt och prata och matade våra söner,
Så säger Johanna * oh nej issa kommer* jag kopplade inte riktigt vad hon sa så jag röt till mig * vad säger du? *
Hon ba* Men issa* så kolla jag bak så kommer issa fram och börjar prata med Johanna och klappa oliver,
Då kolla johanna på mig och jag på henne försökte uttrycka mig * jag går härifrån * ,
Issa sa " Jag ska bara gå och beställa en kaffe " Under den korta stunden pratade vi och ingen av oss pallade egentligen med henne men jag sa det jag går alltså, så kom hon och jag la ner kevin i vagnen och gick,
Hon sa* Wicky varför är du sur på mig* jag röt till och svarade * Det borde du veta sluta försök ta kontakt med oss ist* eller liknande.
Tillslut gick jag och pratade med veronica hela vägen och skicka sms till johanna och skrev att jag går runt lite tills hon förhoppningsvis skulle bli av med hene, så mötte jag upp johanna igen efter ett tag,
Vi bestämde oss för att åka till handen jag kollade hur mycket pengar jag hade kvar och blev väldigt chockerad, så gick vi in på Lindex och systemBolaget, sen Donken och köpte cola,
När vi sitter där på Busshålssplatsen skulle bussen komma efter en kvart, jag har bärselen på mig med kevin i lite smått ont i ryggen och ingen tanke alls att tänka mig för innan jag lägger min kära telefon på sidan av mig,
Så skulle vi gå på bussen och då lämnade jag min kära vän på bänken och märkte att min tele var borta så jag sa till joahnna att jag glömt telen att vi måste av att hon skulle skrika och be han stanna, ( Var så upp i varv ) ,
Hon ba * Meh jag ? skrik du * Så jag gick fram till den där fula typen som var svart och bad han stanna och då får man till svar * jag kan inte stanna nu fattar du väl * Då jävlar gick jag igång och skrek stanna bussjäveln din jävla svartskalle fan tror du , och skrek det ena och det andra men han vägrade,
Vid nästa hållplats hoppade vi av jag tog av kevin från bärselet och gav han till johanna och slängde av mig selet efter och sa jag måste springa jag kommer snart,
Så jag sprang i full jävla rulle tillbaka och det var inte kort väg när jag kom dit satt en tant och 2 ungar där och min kära mobil låg kvar på samma ställe och jag ba ÅÅÅÅH Tack tack tack stog jag och sa till den där tanten ( förstår inte varför ) men iaf hon ba aha okej varsegod vilken tur du har, påvägen tillbaka hade jag så jävla ont i ryggen som att jag sträckt den måste kommit när jag sprang dit och sitter nu och har så himla ont alltså =(
Tagit en citodon kevin somnade precis, ska nog också sova snart.

Det var min dag, tack och hej =)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback