Things go wrong but just remember Life Goes on !!

Jaha
En idag försöker en anonym få mig att tro att tony är otrogen,
Hur mycket ska man egentligen ta?
Hon försöker och försöker finns inget stopp på henne.
Hur många gånger jag sagt :
Om han vill vara otrogen så förtjänar han inte oss och han vet att jag inte stannar kvar efter en sån grej tyvär,
Varför ska jag lägga ner tid på en person som bara kör ett spel?
Varför ska ens han vara otrogen, Om man fallit för någon annan finns det ingen anledning att stanna kvar hos den första.
Ingen lyssnar så jag kommer ändå ingen vart, livet är inte alltid en dans på rosor men så länge man har vilja så går det .
Tings Go Wrong But Just Remeber Life Goes On !  :)

Kevin ligger nu på golvet på en pläd och sprattlar och har hicka och kollar mot tv:n =) .
Jag ska ta mig en dusch och kanske röra mig mot skärholmen och handla lite hem tror jag.
han är snart 4 månader, Gud vad tiden går snabbt. =)
Måste vika in all tvett dessutom så jag har en del att göra idag,
Jag var på vårdcentralen igår iaf, han sa att det var någon allergisk reaktion från något jag ätit att kroppen blir extra känslig efter en förlossning så fick tabletter som ska hjälpa, Skönt nog =)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback