ther must be a time.

Nu är det fredag igen.
återigen hehe,
Satt och tänkte på när jag var gravid så underbart det var och så underbar förlossningen var.
Igår träffade jag mickis i skärholmen,
Det blev först en promenad med kevin i bär selet,
Sen massa prat om allt från himmel och jord,
Sen tillbaka till centrumet där jag så gärna ville ha en chokladmouss tårta för 35 kr =O ,
Efter det drog vi till donken för båda var hungriga hehe.
Sen blev det av hem till mig och dricka cola snacka sitta vid datorn lite mer well well livet är så lovely ibland. =)
Kevin protesterade himla mycket när han skulle sova, efter två timmars protestering somnade han till slut =)
Han kräktes däremot ner mitt hår * Uah * Men något man får räkna med som mamma.

Tony kommer idag ska möta han i skärholmen,
tänkte sola men kom på att jag inte har något att åka på,
Får be min mor och far komma och lämna en bussremsa så jag kan sola imorgon iaf,
vi ska fläskfile gryta med cider till idag sen kolla på unga mödrar halv 8 på tvåan =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback