Take care of my baby !

Hell yeah.
'Det har varit en rätt kanon dag med Veronica,
Vi möttes upp innan 12:00 och inte ville hon gå dit hon skulle inte,
Så vi knatade vidare till centrum in på donken och åt, Kevin fick lite mjukglass som han där med basta älskar =)
Sedan till *prima* och satte igång min utredning sen bar det iväg till centrum igen och in på några affärer och handla lite fina prylar =) Sen bussen till västerhaninge där vi gick till solariumet för Veronica var kissnödig och Kevin DETSAMMA haha,
han hade full kiss blöja och när väl blöjan var av skulle han kissa minsann på skötväskan den busen tur att det inte var en lång regnbåge så han inte kissade på mig =)
Sen vart ju jag kissnödig också det var nog en kiss time alltså =p ,
Sen fikade vi med anett och pratade lite så kom tony också och fikade med oss så följde vi med han till bussen efteråt och sen till konsum och handla lite gött till kevin och en glass till mig =) ,
Sen bar det av hem, Helt slut måste jag säga.. Underbar dag tack vare underbart folk ! =) <3
Veronica alm » 2009-05-01 | 18:38:21

haha de va kul när han börja pissa och du ba neeeeeej :Dhaha skruttungen.

Va trevligt och träffa er <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback