Sömntutor !! =)

My Raring!
 Gud så trötta vi är,
 Kevin var vaken nästan hela dagen igår,
Han somna vid 19:00 och Vi sov till 10:00 eller iaf jag men kevin låg helt knäpp tyst i sängen,
Men Gubben väckte mig när han ringde mig så kunde absolut inte somna om,
Gick upp gjorde ordning frukost till både mig och Kevin, Gick ut och tog en morgon cigg, Sen in igen skulle hämta Kevin och byta blöja och ge han mat,
Men då hade han somnat om hade också lust att somna om alltså,
Men kände för att jag måste äta upp min frukost innan
, Och sover han efteråt så kan jag lägga mig och slumra till lite tills han vaknar,
Vi är riktiga Sömntutor alltså =)
Hoppas han sover likadant imorgon bitti,
 Fast iofs så ska jag möta Tony i horstull och sola sen hem så kommer mina föräldrar med påskmiddag sen ska vi ta stor städning. =)
 Inatt vaknade jag upp helt plötsligt av att Kevin var jätte täppt i näsan,
Låg och tänkte att jag skulle åka till babyland den 20:e och köpa nässug, Förra gången var den ju slut och dom visste inte alls när dom skulle få in den igen, Får helt enkelt hålla tummarna,
Fick ju Lite saker från pampers igår, Bla rabatt kuponger på blöjor. =)
 Sen fick jag 1 ynka blöja haha, kunde lik gärna fått två tycker jag. =)
 Idag orkar jag inte göra så mycket faktiskt, tar dagen som den kommer ist för att slänga energi.

 
My love !!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback