Really much Stuff ;)

det här kommer bli en lång dag.
Känns det som iaf,
Jag och veronica Kevin och Veronicas lillebror Tim som är 2 år ska in till derby affären i stan,
Men det blir nog lite komplicerat, jag ska först möta dom i handen för jag ska sola,
Sen kom jag på att jag har bvc halv 2 så vi måste åka direkt efter till bredäng till BVC sen därifrån till stan,
Undrar överhuvudtaget om Veronica går med på den planen haha ;P

Nu Sover Kevin fortfarande,
Men Ska vakna snart för vi måste börja röra oss.
Kommer nog ta några bilder idag och slänga upp, och skriva hur lång han är och hur mycket han väger =)
Jag ska ju få mer pengar idag också så det måste jag åka och kolla,
Men det verkar bli väldigt fint väder iaf som tur är.
Glömmer inte den där äckliga fästingen som satt på kevins arm usch hade inte vi slängt den hade vi äldat upp fanskapet !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback