my baby don't cry!

Vilken helt underbar helg.
Idag är det söndag,
har inte haft någon tid för datorn,
Jag och älskling Solade i fredags madde var barnvakt en stund,
Efter det gick vi till systembolaget tog en varsin cider i solen (mysigt)
Sedan tyog vi det lugnt hemma,
Igår satt vi ute i solen hela tiden med några cider och njöt underbart !
Köpte en Fin fin ring som sitter på förlovnings fingret för tillfället tills förlovningsringen är där. =)
Idag Låg kevin och pratade med sig själv varje timme från 5 efter att jag gott upp och stoppat nappen i hans mun,
Haha Tony hörde att han låg och snacka men drog täcket över huvudet så jag skulle gå upp Taskmört ;p
Sen hade Tony matat vår prins och kevin satt stolt i mitt knä DÅ upptäckte jag att han hade en fästing på armen en jätte liten,
Blev jätte rädd och sa till tony fast båda behöll lugnet och Tony fick slita bort den kevin reagerade inte särskillt mycket men efteråt gjorde det lite ont när vi skulle kolla om allting var borta,
Vi tog alkogel och strök på så bakterierna försvinner,
Skulle hålla koll så det inte blev en stor röd ring där isf åker jag in med han så dom får kolla,
Sen har han fått lite värmeutslag också för att han är så varmblodig som pappan sin. =(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback