i remember love !

Tisdag redan
Tiden går så ofentligt snabbt känner jag,
Tisdag redan och det känns som det var igår jag födde eller bara för några min sen,
Man är inte alltid låst när man har barn, man måste bara hitta sina resurser,
Det tar sin tid men man vänjer sig, hitta jobb som du kan jobba med för tillfället medans ditt barn inte går på dagis och ska vara med dig, skaffa barnvakt då och då om du ammar pumpa ut så andra kan ge,
Ta med din Bebis på det du ska göra det betyder mycket för din bebis att få vara med föräldern och vara med i allting då mår den bäst, Folket som tycker att en bebis tar upp all dens tid, det är bara det att dom inte funnit sina resurser och rytm för det, Om en bebis är knä unge eller tycker det är tråkigt att ligga ner hela tiden,
Skaffa bärsele och ha honom/henne med dig hela tiden han/hon kommer uppskatta det väldigt mycket. =)
Alla Unga mammor som fått dåliga kommentarer, Bry er inte om det ta inte åt er det är bara folk som antingen är avundsjuka eller som bara har sina åsikter dom inte vet något om, Unga Mammor är Starkast så är det och så kommer det vara =)

Idag blir det bara att ta det lite lugnt, Lilleman sover fortfarande,
Väntar på att han ska vakna så jag kan ge han frukost och sedan bege oss och möta anett,
Andra Avenyn kommer idag också, får se vad som händer denna gång, det är liksom aldrig ett slut och det är det som nog är väldigt spännande. =)
Min mens är väldigt knasig, det brukar vara regelbunden, förra månaden kom den 24:e nu har jag mens verk till och från och kommer lite blod då och då men ytterst lite, lurig förstår inte varför den blivit såhär men det är bara vänta och se =)


Vår älskade Sommar låt kärleken och njutningen flöda in =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback