i mean it !

Listen to your self !
är något man alltid ska göra ovasätt vad det handlar om !
Jag har lyssnat till mig själv och kommit fram till att jag är helt orkeslös till att bry mig om vad Tony gör och har kommit fram till att låta allt vara tills motsattsen bevisas spelar ingen roll vad det handlar om tänkte på allt, och har kommit fram till att Jag vet att jag är värdig person och förtjänar bra jag vet inom mig att är han så dum som han inte borde vara egentligen så förtjänar han varken mig eller min son så enkelt är det så nu sitter det där i bakhuvudet gömt tills den finner något att gå på =)
Jag tycker alla ska lyssna till sig själv först och främst och inte sitta och ta något skit från den han/hon älskar,
En gång otrogen alltid otrogen finns det något som heter, och förr eller senare märker man att det är sant,
Ni som vet att ni inte förtjänar skiten folk ger er, Listen to your heart det är det bästa sättet,
Hur mycket du älskar denna person kan du inte sitta och bli släpat på marken och bli smutsig, Du måste vara stark och stå på dig från topp till tå ! Då kommer man längst låt dig inte behandlas som en smutsig papperslapp man kan slänga iväg och ta upp igen lika snabbt.

Hur som helst så vaknade jag 11:10 ,
Kevin sover fortfarande ska ut och röka och väcka honom och ge han maten nu ungefär. =)
Ska väl inte göra så mycket idag, känner mig helt matt i kroppen, Anett kanske kommer hit med en rulle vi slänger på =)
Imorgon ska jag åka härifrån 10:30 till västerhaninge Träffa johanna och lilla sonen Oliver =)
Då kanske man kan sola hihi , det var väl allt för mig för tillfället.
Madeleine » 2009-04-23 | 10:38:26

det var bra sagt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback