i just wamma hug you cuse you are sweet ♥


Det blev som jag tänkt,
Mötte upp Veronica och hennes söta blyga lillebror i handen,
Så solade jag 20 min sen missade vi bussen och tog tåget till älvsjö,
Så när vi ska ner mot bussen så får vi för oss att ta hissen Haha den var ju så förbannad segt och bussen kom precis,
Så både jag och Veronica ba fan hiss jävel och jag ber veronica springa när hissen inte ens kommit ända ner en haha och Tim blev lite ledsen och kevin börja helt plötsligt gråta han blev nog lite rädd stackarn.
Nåväl så hann vi med bredängs bussen vi skulle till bvc,
När vi kommer dit så funkar inte hiss jäveln Veronica hade jäkla kul med hiss knapparna dom lät i olika toner haha =)
Så jag fick ta upp kevin och bära han upp för trappen han vägde 6370 nu så prata vi lite snabbt om mat och sådär,
Hon tyckte det var helt otroligt att kevin sov från 19:00 / 19:30 till 10:00 / 11:00 på morgonen utan att vakna,
Hon hade då aldrig hört något liknande men men jag tackar för att jag fått sånt snällt barn <3
Sen bar det av in till stan och där hände en läskig upplevelse jag dock inte kommer nämna men jag grät nästan hela hem resan..
Proppfullt med folk, men vi åt på donken också och kevvan fick lite mjukglass =)


Veronica alm » 2009-04-27 | 20:52:21

De va kul idag gumman :)

Synd bara att de där läskiga hände :/ ... Men vi ska va glada över att de gick bra hjärtat. älskar dig<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback