hmm.

Det är väl
inte så fint väder ute,
Sitter och funderar på vad man ska göra idag,
Vaknade trotts allt för 40 min sen och lillgrabben sover en. =)
Ska ju väcka han nu och ge han mat, han lär ju vara ganska turstig.

En idag letar jag efter folk som möjligtvis har dom 3 låtar jag vill ha.
Pappa Roach - Hollywood Whore
Live - all over you
Cervello - Stay and bleed

Får ta och ringa någon liten söt filur så jag kan sätta på mig mina skinnstövlar och fixa håret och knalla ut =)
Jag har ju iofs väldigt mycket att göra här hemma också,
Rensa hans Byrå ( han växer så han knakar alltså) , Tvetta ( Tvettkorgen är i princip full för att grannarna tvettar 24/7),
m.m, så får se vad det blir, blir det inte ut så måste jag iaf gå en liten promis med Kevvan.

Nu måste jag skynda mig ut och röka innan min älskling vaknar helt. =)
Skriver mer sen! Puss&Kram !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback