Baby goodby ?

Hemsk dröm !
Vad är det här egentligen,
Igår drömde jag att tony var otrogen och ljög och sa att han inte var det osv.
Inatt drömde jag att Tony Knarkade med en snubbe och bara försvann helt plötsligt så försökte jag ringa till han då svara han och gav en lögn sen helt plötsligt stängde han av telen och jag fick se liksom från deras synvilnkel hur dom sitter där och knarkar, Vaknade upp helt förstörd fet ångest hjärtat slog dubbelt och kände hur tårarna bara kom och helften satt i halsen =/ Verkligen hemskt !
Det är nu jag börjat komma ihåg vad jag drömmer om,
Såna här drömmar brukade jag bara drömma när jag var gravid =/

Hur som helst så gick jag upp vid 08:00 och duschade diskade Kevins flaskor satte in disken i diskmaskinen och tog frukost,
Kevin sover en så länge men måste vecka han om en halvtimme 40 min och ge han mat, ska åka vid 10:00 tänkte jag i värsta fall 10:25, ska ju till Handen idag möta Veronica hon ska vara barnvakt medans jag gör min neurologiska utredning,eller påbörjar den iaf.
Hon ska ändå till ungdomsmotagningen HOPPAS du går dit lilla fröken denna gång =)
Imorgon är det ju VALBORG som alla tjatar så mycket om,
Tycker inte det är så poppulärt längre att supa denna dag, Jag umgås hellre med min familj, ska iaf möta min mor och tony, och ta en fika eller äta på en resturang =)

Kevin jag släpper aldrig din hand <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback