All right !

Troligt
Du kan inte lura mig jag genomskådar dig,
Försök hitta någon annan att förstöra hos vännen. =)
Jag åkte till skärholmen och handlade bla en keps och en suny beach tshirt till kevin och hakklapp eftersom han börjat med smak portioner, Idag köpte jag burkmat Potais och broccoli, inte en favorit kanske men det gick ner =)
Förra gången gjorde jag själv, och har en känsla av att allt man gör själv är godare =) .
Anett kom förbi med donken så vi åt och pratade en hel del och bestämde att vi kanske ska hyra en film och rulla på imorgon ska bli trevligt, Sedan måste jag hur som helst sola =)
Kevin har mycket lättare att bajsa nu när han börjat med små portioner med barnmat, handlar ju om att han får fiber i sig =)

Mitt lilla hjärta smaskar på för fullt =)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback